annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie Abonnement

Topic gestart op: 23-11-21 18h18

Antwoorden: 4 antwoorden

ElliotH
Aspirant scout

Activatie Abonnement

OPGELOST

Beste,

Ik ben twee weken geleden overgestapt van Scarlet naar Orange.

Ik kan intussen nog steeds niet bellen of SMS'en. Ik kan enkel naar noodnummers bellen.

Ik zou dit graag snel opgelost zien.

mvg,

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ElliotH 

Ik denk er net aan, er is nog een mogelijkheid om snel en goed geholpen te worden:

Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.

Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
ElliotH
Aspirant scout

Ik zal morgen eens bellen. Ze zijn momenteel al gesloten. Ik hoop dat dit niet normaal is, want...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ElliotH 

Ik denk er net aan, er is nog een mogelijkheid om snel en goed geholpen te worden:

Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.

Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Je kan ook iets sturen via messenger, dan hoef je niet aan de lijn te blijven hangen en is de kans groter dat een gekwalificeerd persoon uw vraag behandelt.

Bovendien heb je dan een geschreven spoor. Kan niemand later zeggen dat het niet waar is ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Daarvoor zul je toch de klantendienst moeten contacteren hoor, wij zijn zelf hier ook allemaal gewone klanten. 

In zulke materie kunnen we niet helpen aangezien we geen enkele link hebben met Orange (buiten het feit dat de meesten, zoniet allen Orange producten in huis hebben) en dus geen dossiers kunnen behandelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen