Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-11-21 18h18
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik ben twee weken geleden overgestapt van Scarlet naar Orange.
Ik kan intussen nog steeds niet bellen of SMS'en. Ik kan enkel naar noodnummers bellen.
Ik zou dit graag snel opgelost zien.
mvg,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik denk er net aan, er is nog een mogelijkheid om snel en goed geholpen te worden:
Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.
Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.
Ik zal morgen eens bellen. Ze zijn momenteel al gesloten. Ik hoop dat dit niet normaal is, want...
Ik denk er net aan, er is nog een mogelijkheid om snel en goed geholpen te worden:
Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.
Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.
Je kan ook iets sturen via messenger, dan hoef je niet aan de lijn te blijven hangen en is de kans groter dat een gekwalificeerd persoon uw vraag behandelt.
Bovendien heb je dan een geschreven spoor. Kan niemand later zeggen dat het niet waar is ...
Daarvoor zul je toch de klantendienst moeten contacteren hoor, wij zijn zelf hier ook allemaal gewone klanten.
In zulke materie kunnen we niet helpen aangezien we geen enkele link hebben met Orange (buiten het feit dat de meesten, zoniet allen Orange producten in huis hebben) en dus geen dossiers kunnen behandelen.