- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Activatie Abonnement
Beste,
Ik ben twee weken geleden overgestapt van Scarlet naar Orange.
Ik kan intussen nog steeds niet bellen of SMS'en. Ik kan enkel naar noodnummers bellen.
Ik zou dit graag snel opgelost zien.
mvg,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik denk er net aan, er is nog een mogelijkheid om snel en goed geholpen te worden:
Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.
Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zal morgen eens bellen. Ze zijn momenteel al gesloten. Ik hoop dat dit niet normaal is, want...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik denk er net aan, er is nog een mogelijkheid om snel en goed geholpen te worden:
Sedert kort heeft de klantendienst een chat functie. Je kan die mensen dus via chat bereiken tussen 08.00 Hr en 21.40 Hr, en dat alle dagen, dus inclusief de zondag.
Hoe geraak je daar? Volg deze link. Dan rechts onderaan op het blauwe babbelicoon klikken.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je kan ook iets sturen via messenger, dan hoef je niet aan de lijn te blijven hangen en is de kans groter dat een gekwalificeerd persoon uw vraag behandelt.
Bovendien heb je dan een geschreven spoor. Kan niemand later zeggen dat het niet waar is ...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Daarvoor zul je toch de klantendienst moeten contacteren hoor, wij zijn zelf hier ook allemaal gewone klanten.
In zulke materie kunnen we niet helpen aangezien we geen enkele link hebben met Orange (buiten het feit dat de meesten, zoniet allen Orange producten in huis hebben) en dus geen dossiers kunnen behandelen.
