annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie: Nummer behouden lukt niet

Topic gestart op: 02-01-19 08h52

Antwoorden: 5 antwoorden

Mathias123
Aspirant verkenner

Activatie: Nummer behouden lukt niet

OPGELOST

Ik ben recent overgeschakeld naar Orange en heb mijn simkaart ontvangen. Ik zou graag mijn bestaande nummer overnemen. Als ik het online formulier wil raadplegen op https://www.orange.be/nl/aanbod/shop/mnp krijg ik telkens Temporarily Unavailable. Sinds gisteren is deze webpagina dus niet bereikbaar. 

Is er zicht op wanneer deze beschikbaar zou worden? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mathias123

Ik vrees dat je die vraag aan de klantendienst zult moeten stellen, wij hier kunnen daar helaas geen antwoord op geven. Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten, met uitzondering van de moderators, maar die moeten u ook doorverwijzen naar de klantendienst.

Telefonisch op 5000 of via social media facebook en twitter

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Mathias123 hoe heeft u de overzetting naar orange geregeld ? Want als u naar een shop gaat of online via de website besteld kan u altijd een behoud van nmmer aanvragen. Nu is ook de vraag uw oude nummer is dat nog actief bij uw huidige operator ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Mathias123
Aspirant verkenner

@patrick2 Het nummer is nog actief. 

Via de webshop heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Via het online formulier wou ik dan mijn bestaande nummer koppelen aan deze nieuwe simkaart. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Mathias123 oke dus als u online besteld heeft kan u du ook normaal gezien uw oude nummer erbij aanvragen maar door een fout is het blijkbaar niet gelukt . 

U kan via de klantendienst gaan wat @Cdt24801 u gepost heeft maar de aller snelste manier gaat zijn via de Orange shop. Deze gaan meteen uw nummer koppelen en u krijgt een simkaartje mee. Kan zijn dat ze het op de verkregen simkaart plaatsen . Vervolgens wordt er een overdracht aangevraagd van uw oude nummer. U gaat dan een sms krijgen dat uw nummer overdracht gestart is en zodra het signaal vervallen is kan u de nieuwe simkaart in uw toestel steken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Mathias123

Ik vrees dat je die vraag aan de klantendienst zult moeten stellen, wij hier kunnen daar helaas geen antwoord op geven. Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten, met uitzondering van de moderators, maar die moeten u ook doorverwijzen naar de klantendienst.

Telefonisch op 5000 of via social media facebook en twitter

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen