Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-01-19 08h52
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben recent overgeschakeld naar Orange en heb mijn simkaart ontvangen. Ik zou graag mijn bestaande nummer overnemen. Als ik het online formulier wil raadplegen op https://www.orange.be/nl/aanbod/shop/mnp krijg ik telkens Temporarily Unavailable. Sinds gisteren is deze webpagina dus niet bereikbaar.
Is er zicht op wanneer deze beschikbaar zou worden?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik vrees dat je die vraag aan de klantendienst zult moeten stellen, wij hier kunnen daar helaas geen antwoord op geven. Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten, met uitzondering van de moderators, maar die moeten u ook doorverwijzen naar de klantendienst.
Telefonisch op 5000 of via social media facebook en twitter
@Mathias123 hoe heeft u de overzetting naar orange geregeld ? Want als u naar een shop gaat of online via de website besteld kan u altijd een behoud van nmmer aanvragen. Nu is ook de vraag uw oude nummer is dat nog actief bij uw huidige operator ?
@patrick2 Het nummer is nog actief.
Via de webshop heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd. Via het online formulier wou ik dan mijn bestaande nummer koppelen aan deze nieuwe simkaart.
@Mathias123 oke dus als u online besteld heeft kan u du ook normaal gezien uw oude nummer erbij aanvragen maar door een fout is het blijkbaar niet gelukt .
U kan via de klantendienst gaan wat @Cdt24801 u gepost heeft maar de aller snelste manier gaat zijn via de Orange shop. Deze gaan meteen uw nummer koppelen en u krijgt een simkaartje mee. Kan zijn dat ze het op de verkregen simkaart plaatsen . Vervolgens wordt er een overdracht aangevraagd van uw oude nummer. U gaat dan een sms krijgen dat uw nummer overdracht gestart is en zodra het signaal vervallen is kan u de nieuwe simkaart in uw toestel steken.
Ik vrees dat je die vraag aan de klantendienst zult moeten stellen, wij hier kunnen daar helaas geen antwoord op geven. Wij zijn namelijk zelf ook allemaal gewone klanten, met uitzondering van de moderators, maar die moeten u ook doorverwijzen naar de klantendienst.
Telefonisch op 5000 of via social media facebook en twitter