annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toestel met korting bij abonnement

Topic gestart op: 09-03-18 19h37

Antwoorden: 7 antwoorden

Mia1
Gewaardeerd verkenner

Toestel met korting bij abonnement

Hallo,

Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone. 

De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?

 

Alvast bedank

7 ANTWOORDEN 7
tinne
Ervaren verkenner


@Mia1  schreef:

Hallo,

Ik had sinds februari 2016 een dolfijn abonnement met smartphone. 

De 24 maanden zijn nu voorbij. Ik heb hiervoor naar de klantendienst gebeld en die vertelden me dat ik opnieuw een abonnement met smartphone kan nemen. Ik moest mij hiervoor inloggen bij mijn klantenzone en daarna op mijn tarief klikken. Dan kon ik kiezen om mijn tarief te veranderen, Ik heb de optie Dolfijn + smartphone gekozen. Ik kreeg hier ook de bevestigingsmail van, en dit gaat 48u duren. Nu heb ik wel nog geen smartphone kunnen kiezen, enkel het abonnement waar staat dat ik recht heb op een smartphone tegen verlaagde prijs. Wanneer kan ik dan de smartphone kiezen en bestellen tegen de verlaagde prijs?

 

Alvast bedank


 

0 pluimen
tinne
Ervaren verkenner

Koala

0 pluimen
AssiaA
Orange-expert
Orange-expert

Koala

Hallo Tinne,

 

Kan onze Tribecommunity je verder helpen? We horen het graag 🙂

 

Tribe erop los!

 

Groetjes

Assia

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tinne

Heb je een vraag bij deze post van negen maanden geleden?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen