annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abbonement

Topic gestart op: 12-04-20 18h57

Antwoorden: 10 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Activatie abbonement

OPGELOST

Ik heb op 10/4/2020 omstreeks 18u30 een abbonement aangeschaft, mijn simkaart behouden en gsm nummer.

Ik kom van een herlaadkaart van orange. 

Maar er is nog geen sms toegekomen, dus nog geen activatie ook niet. 

Wat moet ik doen? 

Wat kan de oorzaak zijn? 

Gsm al heropgestart.

 

Grtjs

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je hoeft je geen zorgen te maken. Die activering komt vanzelf er door , waarschijnlijk zijn er op dit moment meer aanvragen die aan het doorlopen zijn. Moest je nu echt aan het einde van de komende week niks hebben ontvangen kan je eens via Messenger sturen. Daar kunnen ze dat voor je nakijken en zullen je zelf een bericht terug sturen. Maar ik vermoed dat het deze week in orde gaat zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  je hoeft je geen zorgen te maken. Die activering komt vanzelf er door , waarschijnlijk zijn er op dit moment meer aanvragen die aan het doorlopen zijn. Moest je nu echt aan het einde van de komende week niks hebben ontvangen kan je eens via Messenger sturen. Daar kunnen ze dat voor je nakijken en zullen je zelf een bericht terug sturen. Maar ik vermoed dat het deze week in orde gaat zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Super! Bedankt!

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Sorry hoor, maar ik zie geen reden waarom je zo reageerde op de post van @Josette . Als ik die post herlees zie ik daar nergens iets verkeerds staan.

Je schreef dat je reeds langer klant bent bij Orange. In dat geval zou je toch moeten weten dat geduld het toverwoord bij uitstek is bij Orange. En zeker in deze crisistijd...

Je bent nieuw hier op Tribe, maar ik kan je verzekeren dat @Josette een zeer gewaardeerde Triber is, steeds klaar om iedereen te helpen, altijd vriendelijk en beleefd.

In ieder geval, welkom op Tribe en ik hoop dat je heel snel door de Orange technici geholpen zal worden met het activeren van uw abonnement.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Het feit dat er aangehaald werd:

"Die mensen hebben ook recht op verlof" 

Klinkt alsof ik geen respect toon voor de werkende mens. Terwijl ikzelf vakantie of niet, weekend of niet, werk. 

Er werd een vraag gesteld "wat moet ik doen, wat kan de oorzaak zijn" 

Het simpele antwoord van. 

Het is weekend en er zijn mensen voor nodig om dit te activeren, het gebeurd niet automatisch.

Dit is al een hele andere mentaliteit. 

Als u mijn punt snapt. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen