Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-03-20 11h19
Antwoorden: 7 antwoorden
Om TV en internet te bekomen van orange diende je in het verleden ook een abonnement met gsm nummer te activeren. Ik heb zelf een nummer van mijn werkgever, dus heb ik de herlaadkaart van mijn zoon laten omzetten naar een kolibrie. Bij de aanvraag is specifiek gevraagd om alles te blokkeren wat toen ook is bevestigd. Nu blijkt dat er deze maand een enorm bedrag is uitgegeven aan google play met facturatie op de factuur van orange. Hoe is dat mogelijk?
Bij de klantendienst zegt men dat alles vandaag geblokkeerd is. Tien minuten bel ik opnieuw op om zeker te zijn, en blijkbaar was dit opnieuw niet in orde. Dat is dan de derde vraag en 300€ later.
Hoe moet dit dan opgelost worden? Ik draag hier de kosten voor een fout van de operator.
Graag dringend een antwoord
Om TV en internet te bekomen van orange diende je in het verleden ook een abonnement met gsm nummer te activeren. Ik heb zelf een nummer van mijn werkgever, dus heb ik de herlaadkaart van mijn zoon laten omzetten naar een kolibrie. Bij de aanvraag is specifiek gevraagd om alles te blokkeren wat toen ook is bevestigd. Nu blijkt dat er deze maand een enorm bedrag is uitgegeven aan google play met facturatie op de factuur van orange. Hoe is dat mogelijk?
Bij de klantendienst zegt men dat alles vandaag geblokkeerd is. Tien minuten bel ik opnieuw op om zeker te zijn, en blijkbaar was dit opnieuw niet in orde. Dat is dan de derde vraag en 300€ later.
Hoe moet dit dan opgelost worden? Ik draag hier de kosten voor een fout van de operator.
Graag dringend een antwoord
Ugh @ilvie,
Multimedia aankopen kan je blokkeren via je My Orange App of je Klantenzone. Indien er multimedia aankopen gebeuren waarmee je niet akkoord gaat, kan nog altijd de multimedia operator contacteren om het contract te betwisten. Je vindt hun gegevens via deze lijst.
Neem ook zeker contact op met de klantendienst stamleden om de situatie de verklaren.
Totem's zonnegroeten,
Totem.
Oei, wat vervelend!
Ik zou ook wel het antwoord op jouw vragen willen kennen. Ik volg dus even mee...
In My Orange of in de klantenzone, @ilvie kun je de optie 'Blokkering multimedia aankopen' aanzetten'
Dat blokkeert Google Play.
Ik heb geen antwoord ivm de 300 EUR
Ik krijg geen toegang tot de klantenzone. Die staat continu als tijdelijk niet beschikbaar.
Ik ga er echter ook van uit dat indien dit tot drie maal toe bevestigd is, dat deze blokkeringen ook allemaal effectief actief staan.