Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-05-18 19h21
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ging gisteren rond 14 uur langs in een orange-shop in de buurt voor de overschakeling van mijn abonnement voor tv, gsm en internet.
Men vertelde mij daar dat dit hooguit 24 uur zou duren (het kon al binnen het uur in orde zijn), alvorens mijn nieuwe abonnement geactiveerd zou worden. Eens zover moet ik mijn nieuwe sim-kaart plaatsen. Ik zou ook een sms krijgen ivm de tevredenheid over de winkel.
Tot nu (dag erna, 19 uur) heb ik noch een sms, noch een bericht ivm activatie of dergelijke gekregen. Ik bel en surf nog steeds via mijn vorige operator...
Ik heb gebeld naar de klantendienst maar kreeg er geen medewerker aan de lijn.
Klopt dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
SofieD,
Het kan inderdaad kloppen dat er een hele tijd over gaat alvorens uw abonnement is geactiveerd. Het hangt van uw oude provider af wanneer die uw nummer daadwerkelijk overzetten naar Orange. Het kan zelfs 48 uur of meer duren, ook afhankelijk van het aantal aanvragen dat de oude provider te verwerken heeft . Maak u geen zorgen u krijgt netjes een sms wanneer het allemaal in orde is. Ik heb ook een tijdje gewacht voor mijn nummer overgezet is geweest maar dan heb je ook kwaliteit , al zeg ik het zelf 🙂
Flientje,
bel eens de klantendienst op .Weet dat het vervelend klinkt maar die kunnen wel zien of uw nummer wel of niet geweigerd is bij Telenet . Mocht een eventuele weigering zijn dan ligt het bij Telenet en zal u die helaas moeten contacteren want zeven dagen is niet best.