Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-06-18 13h20
Antwoorden: 1 antwoord
Ikzelf ben al lang klant, maar onlangs heeft mijn zoon een gsm gekregen en een 1ste abonnement genomen dat ook nu op mijn account staat.
Sindsdien kan ik niet meer naar enkele Proximus en Telenet-nummers bellen noch sms-en.
Dan krijgt de persoon van de andere provider de melding 'dit is een gefilterde oproep'. Ik hoor het bellen en nadien springt het over op voicemail.
Als ze naar mijn zoon willen bellen, dan krijgen ze een Franssprekende persoon aan de lijn...
Vreemd, maar in de winkel zeggen ze dat alles correct staat.
Heeft hier iemand ervaring mee? Ik zoek dringend hulp...
Ikzelf ben al lang klant, maar onlangs heeft mijn zoon een gsm gekregen en een 1ste abonnement genomen dat ook nu op mijn account staat.
Sindsdien kan ik niet meer naar enkele Proximus en Telenet-nummers bellen noch sms-en.
Dan krijgt de persoon van de andere provider de melding 'dit is een gefilterde oproep'. Ik hoor het bellen en nadien springt het over op voicemail.
Als ze naar mijn zoon willen bellen, dan krijgen ze een Franssprekende persoon aan de lijn...
Vreemd, maar in de winkel zeggen ze dat alles correct staat.
Heeft hier iemand ervaring mee? Ik zoek dringend hulp...
Ugh @Wendypendy
Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantendienst. Zij kunnen dit onderzoeken en rechtzetten.
Zo kan je weer bellen naar alle providers.
Bedankt voor je begrip!
Totems 🦅 Groet