annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met bellen en sms naar andere providers

Topic gestart op: 08-06-18 13h20

Antwoorden: 1 antwoord

Wendypendy
Rekruut scout

Probleem met bellen en sms naar andere providers

Ikzelf ben al lang klant, maar onlangs heeft mijn zoon een gsm gekregen en een 1ste abonnement genomen dat ook nu op mijn account staat.

Sindsdien kan ik niet meer naar enkele Proximus en Telenet-nummers bellen noch sms-en.

Dan krijgt de persoon van de andere provider de melding 'dit is een gefilterde oproep'. Ik hoor het bellen en nadien springt het over op voicemail.

Als ze naar mijn zoon willen bellen, dan krijgen ze een Franssprekende persoon aan de lijn...

Vreemd, maar in de winkel zeggen ze dat alles correct staat.

Heeft hier iemand ervaring mee? Ik zoek dringend hulp...

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ikzelf ben al lang klant, maar onlangs heeft mijn zoon een gsm gekregen en een 1ste abonnement genomen dat ook nu op mijn account staat.

Sindsdien kan ik niet meer naar enkele Proximus en Telenet-nummers bellen noch sms-en.

Dan krijgt de persoon van de andere provider de melding 'dit is een gefilterde oproep'. Ik hoor het bellen en nadien springt het over op voicemail.

Als ze naar mijn zoon willen bellen, dan krijgen ze een Franssprekende persoon aan de lijn...

Vreemd, maar in de winkel zeggen ze dat alles correct staat.

Heeft hier iemand ervaring mee? Ik zoek dringend hulp...

Ugh @Wendypendy

 

Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantendienst. Zij kunnen dit onderzoeken en rechtzetten.

 

Zo kan je weer bellen naar alle providers.

 

Bedankt voor je begrip!

 

Totems 🦅 Groet

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen