Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-06-18 17h57
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
K heb net iets meer als een week online simkaart aangevraagd met nrbehoud. Heb kaartje thuis gekregen en geactiveerd normaal max. 24u zou bet duren en echt letterlijk 7dagen later is het nog steeds niet het geval ke heb al alle dagen aan de lijn gehangen met jullie maar telkens zijn jullie nog bezig met het dosier... echt hoelang kan zo iets duren??? K ben voor een reden naar jullie gekomen maar begin er toch al serieus spijt ban te krijgen 😩
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij mij heeft het 1,5week geduurd eer het in orde was. Heb 7-8verschillende mensen san de lijn gehad en pas de laatste heeft me goed geholpen... want bleek dat er nooit een aanvraag weg was gegaan naar mijn oude operator... hij heeft handmatig mijn aanvraag opnieuw gedaan en de dag erna was alles in orde... dus er zijn er een paar die die hun werk kennen maar de rest zit er maar voor spek en bonen bij 😒
Oei, dat is inderdaad niet zoals het moet. Best contact opnemen via facebook of twitter, daar gaat het allemaal vlotter en lijkt het me dat de mensen iets meer kennis hebben 🙂 !
Tja heb al via twitter gestuurd maar totaal geen reactie...dacht van bestel het online gaat het sneller maar denk dat k beter naar een winkel van orange was geweest...