Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-18 13h24
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Gisteren is mijn gsm gestolen op het werk. Na het werk meteen naar een Orange shop gegaan voor een nieuwe simkaart en nieuwe gsm met abonnement. Nu, 24u later heb ik nog steeds geen netwerk. Op de helpdesk spreken ze van een storing, in de orangeshop zelf spreken ze van 48u wachttijd. Iemand hulp?
@YoeriS oei dat is wel heel erg vervelend . Vrees er voor dat wij via deze weg ook niet veel kunnen doen om uw probleem zo spoedig mogelijk opgelost te krijgen. Wij zijn hier ook allemaal forum leden en hebben geen tools en dergelijk u daarbij te helpen . U zal moeten wachten op de klantendienst om dit probleem verholpen te krijgen. Hoop dat het ook zo vlug mogelijk opgelost is.
Heb je als eerste actie uw nummer laten blokkeren? Of de oude simkaart door Orange laten desactiveren?
Het activeren van een nieuwe simkaart kan inderdaad tot 48 Hr oplopen, maar dat is eigenlijk een maximum, in de praktijk is het meestal sneller. (Helaas soms ook een beetje trager door allerlei omstandigheden ...)
Eerst mijn oude sim laten blokkeren, dan een nieuwe meegekregen. Heb naar de klantendienst gebeld, die hebben een dossiernummer opgemaakt en zeiden me dat het in deze periode heel druk is en wat langer kan duren... Zit nu wel al 24u zonder gsm.
Zeker een lastige situatie voor u, maar het is inderdaad ook een drukke periode met veel nieuwe foons en simkaarten in deze cadootjestijd ... Eigenlijk zou het binnen de 48 Hr moeten in orde zijn, dus morgen ...