Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-18 13h24
Antwoorden: 9 antwoorden
Beste,
Gisteren is mijn gsm gestolen op het werk. Na het werk meteen naar een Orange shop gegaan voor een nieuwe simkaart en nieuwe gsm met abonnement. Nu, 24u later heb ik nog steeds geen netwerk. Op de helpdesk spreken ze van een storing, in de orangeshop zelf spreken ze van 48u wachttijd. Iemand hulp?
Zijn nu praktisch 48u verder en nog steeds niet geholpen. Op de klantendienst en in de fysieke orangeshop sturen ze me van het kastje naar de muur en zowel op Messenger en Twitter geen respons.
Ik zou ze niet met rust laten en zowel de klantendienst als de shop nogmaals aanspreken tot je een afdoend antwoord krijgt of de situatie opgelost is. Niet om te stoken, maar het is hun taak om u te helpen.
Vanmorgen antwoord gekregen via messenger met de vraag om mijn simkaart nummer door te sturen, dit gedaan en er is me verteld dat de activering gelanceerd is. Nu 4 uur later nog niets vooruit, ik blijf wachten.
Vanmorgen antwoord gekregen via messenger met de vraag om mijn simkaart nummer door te sturen, dit gedaan en er is me verteld dat de activering gelanceerd is. Nu 4 uur later nog niets vooruit, ik blijf wachten.
Ugh @YoeriS,
Eerst en vooral bedankt voor je bizongeduld!
De Orange-stamleden seinde me door dat je nummer actief is. Yiehaa!
Van harte welkom in ons Orange-dorp ;-)!
L🧡VE is wat echt telt!
✋ Totems Saluut ✋