annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie nieuwe simkaart traag

Topic gestart op: 27-12-18 13h24

Antwoorden: 9 antwoorden

YoeriS
Aspirant verkenner

Activatie nieuwe simkaart traag

Beste, 

Gisteren is mijn gsm gestolen op het werk. Na het werk meteen naar een Orange shop gegaan voor een nieuwe simkaart en nieuwe gsm met abonnement. Nu, 24u later heb ik nog steeds geen netwerk. Op de helpdesk spreken ze van een storing, in de orangeshop zelf spreken ze van 48u wachttijd. Iemand hulp? 

Labels (2)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
YoeriS
Aspirant verkenner

Zijn nu praktisch 48u verder en nog steeds niet geholpen. Op de klantendienst en in de fysieke orangeshop sturen ze me van het kastje naar de muur en zowel op Messenger en Twitter geen respons. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@YoeriS

Ik zou ze niet met rust laten en zowel de klantendienst als de shop nogmaals aanspreken tot je een afdoend antwoord krijgt of de situatie opgelost is. Niet om te stoken, maar het is hun taak om u te helpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


YoeriS
Aspirant verkenner

Vanmorgen antwoord gekregen via messenger met de vraag om mijn simkaart nummer door te sturen, dit gedaan en er is me verteld dat de activering gelanceerd is. Nu 4 uur later nog niets vooruit, ik blijf wachten. 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Vanmorgen antwoord gekregen via messenger met de vraag om mijn simkaart nummer door te sturen, dit gedaan en er is me verteld dat de activering gelanceerd is. Nu 4 uur later nog niets vooruit, ik blijf wachten.

Ugh @YoeriS,

 

Eerst en vooral bedankt voor je bizongeduld!

De Orange-stamleden seinde me door dat je nummer actief is. Yiehaa!

Van harte welkom in ons Orange-dorp ;-)!

 

 

L🧡VE  is wat echt telt!

Totems Saluut

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@YoeriS

That's the spirit, niet opgeven Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen