Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-04-19 19h48
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Mijn partner en ik hebben beide vandaag onze simkaart ontvangen en geactiveerd, bij mijn partner was na een half uurtje alles in orde, overgeschakeld van onze oude provider naar orange, echter de mijne blijft op onze oude provider staan, kan dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JadeV het is perfect mogelijk dat uw signaal er nog is van de oude provider. Het kan namelijk tot 48 uur duren voordat uw kaart geactiveerd is , en soms wel langer ligt ook aan de aantal aanvragen die er zijn. Maar het komt in orde zeker en vast . Op de moment dat uw signaal weg is kan u de nieuwe simkaart insteken.
@JadeV het is perfect mogelijk dat uw signaal er nog is van de oude provider. Het kan namelijk tot 48 uur duren voordat uw kaart geactiveerd is , en soms wel langer ligt ook aan de aantal aanvragen die er zijn. Maar het komt in orde zeker en vast . Op de moment dat uw signaal weg is kan u de nieuwe simkaart insteken.
top! Bedankt!