Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-09-18 15h54
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik heb maandag mijn simkaart gekregen. Ik kon hem niet activeren via het bestelnummer. Klantendienst gebeld en zei dat alles in orde was. Inmiddels is hier alles opgezegd bij telenet en heb ik geen gsm. Ik heb geen bevestigings sms of mail gehad dat mijn kaart nu wel of niet geactiveerd is..ik heb geen facebook , kan ze niet bereiken...
Ja is geactiveerd, alleen niet met nummerbehoud. Heb dus noodgedwongen een nieuw nummer moeten nemen omdat men fouten gemaakt had. Orange blames telenet...
Als je PC werkt kun je eventueel via twitter ook geholpen worden, dat gaat dus ook op een PC, niet alleen op een foon.. Desnoods een Orange shop opzoeken en binnenstappen ...
Dat heb ik net gedaan, wi kel bezocht. Nog even geduld hebben . Als het morgen nog niet geactiveerd is teruggaan...
Echt een ramp, nu al....na 3 x naar de winkel zijn geweest, 40 x telefonisch doorverbonden
Wordt mij versteld dat mijn oude nummer niet meer actief is en telenet dus de schuldige is. Alsnog een nieuw nummer moeten aanvragen na een dikke week aan het lijntje te zijn gehouden. Bah! Heb er nu al genoeg van...orange
....coyote app activeren werkt ook niet . what a joke!!!