Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-02-18 11h56
Antwoorden: 4 antwoorden
Je ziet dat je plots geen netwerk meer hebt, je kan niet meer bellen, sms'en of surfen en plots denk je eraan dat je nog een factuur moest betalen maar deze vergeten bent! Je wilt bellen naar de klantendienst maar door de drukte sta je lang in de wachtrij. Ken jij dat ook?
Geen Nood!
Je kan zelf een uitstel van betaling aanvragen zonder een medewerker hoeven te spreken en in die lange wachtrijen te staan.
HOE?
Bel naar 5000
Kies optie 1, 1, 2 om een uitstel van betaling door het IVR-menu te laten opmaken en een bevestigings sms te ontvangen van je uitstel. (Max. 8 dagen)
Is je nummer geblokkeerd geen nood na de bevestigings sms zal je nummer automatisch worden gereactiveerd.
Word je uitstel toch geweigerd zal je de reden worden meegegeven door het menu en kan je kiezen om toch door verbonden te worden met een medewerker.
Groeten Dennis 🙂
Hallo
Mijn uitstel van betaling is aanvaard maar mijn lijn is nog niet open ? Moet dringend bellen dus een beetje vervelend
Hallo
Mijn uitstel van betaling is aanvaard maar mijn lijn is nog niet open ? Moet dringend bellen dus een beetje vervelend
Ugh Nathalie_vb1,
:-(! In het intussen opgelost, beste Triber!
De Orange-stamleden verwachten een rooksein van jou via de sociale media: Twitter & Facebook! Zodat jij weer ongerust kan bellen!
Laat de magische trommel eeuwig klinken
🏹 Totems Groet 🏹
@Kdennis schreef:
Je ziet dat je plots geen netwerk meer hebt, je kan niet meer bellen, sms'en of surfen en plots denk je eraan dat je nog een factuur moest betalen maar deze vergeten bent! Je wilt bellen naar de klantendienst maar door de drukte sta je lang in de wachtrij. Ken jij dat ook?
Geen Nood!
Je kan zelf een uitstel van betaling aanvragen zonder een medewerker hoeven te spreken en in die lange wachtrijen te staan.
HOE?
Bel naar 5000
Kies optie 1, 1, 2 om een uitstel van betaling door het IVR-menu te laten opmaken en een bevestigings sms te ontvangen van je uitstel. (Max. 8 dagen)
Is je nummer geblokkeerd geen nood na de bevestigings sms zal je nummer automatisch worden gereactiveerd.
Word je uitstel toch geweigerd zal je de reden worden meegegeven door het menu en kan je kiezen om toch door verbonden te worden met een medewerker.
Groeten Dennis 🙂
Ugh @Kdennis,
Jij verdient een indianentooi!
Bedankt voor je boeiende bijdrage, beste ervaren verkenner!
Je blijvende steun helpt heel de stam!
Moge de Wolfmoeder je beschermgeest zijn!
🦅 Totems Saluut 🦅
Ik heb het aangevraagd maar is nog.steeds niet in.orde en kan niet bellen