Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-05-18 12h59
Antwoorden: 1 antwoord
Beste
ik heb donderdag een abbonement gestart (arend), mijn huidige nummer zou worden overgenomen. ik heb wel een sms gekregen met een link naar de activering van mijn simkaart maar geen bevestegingsmail gekregen met daarbij een referentienummer.
gegevens:
**bleep**1
sameet.yilmaz@gmail.com
Beste
ik heb donderdag een abbonement gestart (arend), mijn huidige nummer zou worden overgenomen. ik heb wel een sms gekregen met een link naar de activering van mijn simkaart maar geen bevestegingsmail gekregen met daarbij een referentienummer.
gegevens:
**bleep**1
sameet.yilmaz@gmail.com
Ugh! @Sameety
Ik hoop dat het intussen al is opgelost, indien dat niet het geval is stel ik voor om contact op te nemen met de klantendienst via sociale media.
Dit forum is geen extensie van de klantendienst, op jouw probleem kan een andere klant niet echt een antwoord bieden vandaar dat ik je verwijs naar de echte klantendienst. 🙂
Totem