annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Enorme hoeveelheid herinnerings smsen bij late betaling

Topic gestart op: 03-05-18 11h14

Antwoorden: 1 antwoord

Drogon
Aspirant verkenner

Enorme hoeveelheid herinnerings smsen bij late betaling

Beste community,

Mijn recentste factuur heb ik te laat gezien en betaald wegens een verkeerde instelling van spamfilter. Uiteindelijk had ik dankzij een herinneringssms afgelopen weekend door dat ik nog moest betalen. Dit heb ik dan ook meteen gedaan. Maar tot mijn lichte frustratie zijn er maar liefst 35 van zulke smsen verstuurd  waaronder op de volgende tijdstippen 's nachts (verspreid over drie nachten): 23.45u, 01.54u, 01.55u, 04.54u, 05.45u, 05.52u, 06.02u, 06.35u. Als gevolg van het weekend en de twee bank holidays maandag en dinsdag deze week is mijn betaling pas vandaag geregistreerd in jullie systeem zodat pas vandaag de smsen zijn gestopt. Ik begrijp volkomen dat jullie klanten op zeer duidelijke wijze willen bekendmaken als ze te laat zijn met betaling en ik was ook degelijk te laat, maar kan dit aub ook rekening houdend met de nachtrust van deze klanten? 

Een oplossing voor dit probleem was snel gevonden via mijn persoonlijke klantenzone door het vakje domiciliëring aan te vinken. Bedankt.

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste community,

Mijn recentste factuur heb ik te laat gezien en betaald wegens een verkeerde instelling van spamfilter. Uiteindelijk had ik dankzij een herinneringssms afgelopen weekend door dat ik nog moest betalen. Dit heb ik dan ook meteen gedaan. Maar tot mijn lichte frustratie zijn er maar liefst 35 van zulke smsen verstuurd  waaronder op de volgende tijdstippen 's nachts (verspreid over drie nachten): 23.45u, 01.54u, 01.55u, 04.54u, 05.45u, 05.52u, 06.02u, 06.35u. Als gevolg van het weekend en de twee bank holidays maandag en dinsdag deze week is mijn betaling pas vandaag geregistreerd in jullie systeem zodat pas vandaag de smsen zijn gestopt. Ik begrijp volkomen dat jullie klanten op zeer duidelijke wijze willen bekendmaken als ze te laat zijn met betaling en ik was ook degelijk te laat, maar kan dit aub ook rekening houdend met de nachtrust van deze klanten? 

Een oplossing voor dit probleem was snel gevonden via mijn persoonlijke klantenzone door het vakje domiciliëring aan te vinken. Bedankt.

Ugh! @Drogon

 

Dit moet wellicht een foutje in het systeem zijn geweest want 35 sms'en is lichtjes overdreven als herinnering 😉

De nachtrust is een belangrijk gegeven en we willen je dat zeker niet afnemen!

Bedankt voor de feedback. We zullen nagaan in het systeem of dit gelinkt was aan de vakantiedagen.

 

Totem
 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen