annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Afrondingsfout op facturen

Topic gestart op: 31-03-20 09h59

Antwoorden: 2 antwoorden

RonOne
Aspirant verkenner

Afrondingsfout op facturen

Ik heb een Love abonnement met als optie een vaste lijn en een 2de decoder. De totale prijs hiervoor is in mijn geval het mooie afgeronde bedrag van 83,00 EURO. Als er gedurende een maand door mij geen extra kosten gemaakt worden dan zou dit voor de facturatie heel eenvoudig moeten zijn. Dat denk je maar! Sinds januari 2020 voegt Orange systematisch 0,01 EURO toe aan mijn factuur. Ik heb hierover al 3x contact opgenomen met de helpdesk, die zonder meer toegeeft dat het hier om een fout gaat. Resultaat: een creditnota voor 0.01 EURO (sic). In mijn factuur van maart 2020 opnieuw dezelfde fout, er wordt blijkbaar dus niets aan gedaan. Moet ik nu opnieuw een medewerker contacteren, wachten tot ik aan de beurt kom en gedurende 10 minuten uitleggen wat het probleem is? En dit alles voor 0,01 EURO? Is er danniemand bij Orange die kan uirekenen hoeveel deze vergissing elke maand kost? En ben ik de enige klant bij wie dit gebeurt? Zo ja, waarom ik?

 

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@RonOne  het zal inderdaad dan om een fout gaan die systematisch opduikt op uw account. Zelf heb ik het nog niet meegemaakt maar het kan nog komen. Denk dat het beste is dat je dan terug eens contact opneemt maar dan eerder met het webcare team , via messenger. Daar kan het even duren voor je een antwoord krijgt omdat ze het naar de juiste diensten sturen maar ze kunnen direct bekijken waar deze fout vandaan komt. Ik zou op dit moment geen andere uitweg zien aangezien wij hier ook klant zijn en geen medewerkers. Het is natuurlijk wel erg vervelend op deze manier maar er zal toch een oplossing moeten komen. En elke keer als je weer die 0,01 euro cent aangerekend krijgt elke keer door geven anders geraakt het nooit opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

Misschien heeft de boekhouding iets meer tijd

nodig omdat te kunnen aanpassen. 🤔

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen