annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Al 2 maand geen bereik in het buitenland

Topic gestart op: 20-12-18 05h53

Antwoorden: 3 antwoorden

Alinedb
Aspirant verkenner

Al 2 maand geen bereik in het buitenland

OPGELOST

Ik heb 2 maand lang geen bereik in het buitenland (Zuid-Amerika) gehad. Nu ben ik terug in Europa en heb nog steeds geen bereik?? Hierdoor kan ik ook niemand van orange bereiken.

Totaal geen communicatie gehad over de reden. Zou graag terug mijn nummer kunnen gebruiken danku. 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Alinedb als u met de gsm bij uw instllingen gaat kijken kan u dan ook handmatig eens een provider kiezen? Soms kan dit het probleem aangezien u in het buitenland bent geweest buiten europa. Dus automatisch zou deze uw netwerk terug moeten nemen maar mijn kennis en vaardigheden weten ook dat dit niet altijd het geval is. Dus ga in u gsm naar instellingen - netwerken en daar even handmatig zoeken. Dan moest u Orange erbij zien staan deze selecteren en dan terug automatisch aanzetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Alinedb als u met de gsm bij uw instllingen gaat kijken kan u dan ook handmatig eens een provider kiezen? Soms kan dit het probleem aangezien u in het buitenland bent geweest buiten europa. Dus automatisch zou deze uw netwerk terug moeten nemen maar mijn kennis en vaardigheden weten ook dat dit niet altijd het geval is. Dus ga in u gsm naar instellingen - netwerken en daar even handmatig zoeken. Dan moest u Orange erbij zien staan deze selecteren en dan terug automatisch aanzetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Alinedb  het is mogelijk dat uw toestel (merk/type?) niet werkt op het mobiele netwerk in Zuid-Amerika maar hier zou het natuurlijk wel moeten werken.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Alinedb  de klantendienst is bereikbaar via het nummer 02 745 95 00 en 5000 (mobiel).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen