Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-12-18 05h53
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb 2 maand lang geen bereik in het buitenland (Zuid-Amerika) gehad. Nu ben ik terug in Europa en heb nog steeds geen bereik?? Hierdoor kan ik ook niemand van orange bereiken.
Totaal geen communicatie gehad over de reden. Zou graag terug mijn nummer kunnen gebruiken danku.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Alinedb als u met de gsm bij uw instllingen gaat kijken kan u dan ook handmatig eens een provider kiezen? Soms kan dit het probleem aangezien u in het buitenland bent geweest buiten europa. Dus automatisch zou deze uw netwerk terug moeten nemen maar mijn kennis en vaardigheden weten ook dat dit niet altijd het geval is. Dus ga in u gsm naar instellingen - netwerken en daar even handmatig zoeken. Dan moest u Orange erbij zien staan deze selecteren en dan terug automatisch aanzetten.
@Alinedb als u met de gsm bij uw instllingen gaat kijken kan u dan ook handmatig eens een provider kiezen? Soms kan dit het probleem aangezien u in het buitenland bent geweest buiten europa. Dus automatisch zou deze uw netwerk terug moeten nemen maar mijn kennis en vaardigheden weten ook dat dit niet altijd het geval is. Dus ga in u gsm naar instellingen - netwerken en daar even handmatig zoeken. Dan moest u Orange erbij zien staan deze selecteren en dan terug automatisch aanzetten.
@Alinedb het is mogelijk dat uw toestel (merk/type?) niet werkt op het mobiele netwerk in Zuid-Amerika maar hier zou het natuurlijk wel moeten werken.
@Alinedb de klantendienst is bereikbaar via het nummer 02 745 95 00 en 5000 (mobiel).