Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-09-22 14h38
Antwoorden: 3 antwoorden
De mensen hun linnen volledig afsluiten dat kunnen ze 2 dagen geleden mailde ze ons dat er een betalingsachterstand was we hebben dit direct recht gezet en direct terug gemaild dat alles betaald is ... sindsdien kunnen we ze niet meer bereiken want ze hebben al onze lijnen geblokkeerd hoe kan ne mens dan zijn lijnen heractiveren ? U mailen om te zeggen da je moet betalen dat kunnen ze maar het is ook alles ... straks gaan wij naar de concurrentie
Die zullen blij zijn met een klant die zijn facturen niet betaalt - daar sluiten ze je ook af @Bjornslagmulder
Als jouw werkgever buiten strijd valt na een val van 5 meter los op beton en hij is niet in staat om naar het werk te komen dus ook de lonen niet kan doorgeven ... hoe moet ik dat dan betalen ... als je met een hypotheek zit van 1200 euro per maand en 2 kinderen en een wagen die je moet afbetalen ... de eerste maand ok maar de 2e maand betaal ik liever de hypotheek dan mijn abonnement laat staa´ de derde maand ...
Ja - de telecom is een consumer market. Miljoenen klanten voor allemaal kleine bedragen. Als ze niet afsluiten bij niet betaling zitten ze op de duur met enorme openstaande bedragen - velen zullen niet of te laat betalen
De enige mogelijkheid dat ze hebben is afsluiten. Heel moeilijk je geld te krijgen van particulieren
Hoe weet ik zeker dat Orange mijn betaling ontvang... - Tribe
Je kunt een betalingsuitstel van 8 dagen krijgen
Als je je factuur niet betaalt wordt je lijn afgesloten - je krijgt eerst een rappel
Je kunt ook een afbetalingsplan vragen - gedurende die periode is je lijn afgesloten