Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-21 01h00
Antwoorden: 6 antwoorden
Laatst heb ik 30 december herladen. Ik keek vanmiddag via *123*# & daar stond dat’k meer dan 3,5GB had & binnen de 0 dagen moest herladen. Ik dacht dat dit een fout was, dus even afgewacht. Maar nu kreeg ik net een bericht dat mn GB op is, net gekeken & ik ben al mn data + smsen kwijt terwijl ik nog maar vorige week woensdag herladen had. Hoe kan dit ?
Ik ook maar orange heeft het goedgemaakt
Ik heb dit sinds enkel dagen ook. Heb er voor naar de Orange klantendienst gebeld waar ze mij vertelde dat alles er nog opstaat maar dat ik het zelf echter niet kan zien door een storing die zij momenteel hebben. Er werd mij aanbevolen dat wachten tot als de storing opgelost is de enigste oplossing is en dat vanaf dan je alle informatie van je herlaadkaart terug kunt bekijken.
Dus even wachten zou de oplossing moeten zijn.
Vandaag heb ik ook gebeld, ze zeiden niet dat alles er nog opstond maar dat het wel trg in orde zou komen na de storing.