annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alles kwijt van op herlaadkaart

Topic gestart op: 10-01-21 01h00

Antwoorden: 6 antwoorden

Kemberly
Aspirant verkenner

Alles kwijt van op herlaadkaart

Laatst heb ik 30 december herladen. Ik keek vanmiddag via *123*# & daar stond dat’k meer dan 3,5GB had & binnen de 0 dagen moest herladen. Ik dacht dat dit een fout was, dus even afgewacht. Maar nu kreeg ik net een bericht dat mn GB op is, net gekeken & ik ben al mn data + smsen kwijt terwijl ik nog maar vorige week woensdag herladen had. Hoe kan dit ?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Josette
Wijze
Wijze

@Kemberly  goedemorgen,

van mij krijg je deze:

Tagnieuw.jpg

En zeker doen wat Patrick je geschreven heeft, succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

@Kemberly  

Misschien heeft het iets te maken met de panne van deze week die is geweest dat daar iets fout gelopen is. beste raad ik je aan eens de klantendienst te bellen hier voor of contact te zoeken via het Webcare team. Deze zijn te bereiken via Facebook als je daar een account hebt of anders via Twitter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen