Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-23 08h34
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste
Als iemand mij belt vanuit een EU zone 1 land, Nl of Uk, of De, word ik dan gefactureerd?
Als ik bel naar het buitenland dan word ik wel metteen gefactureerd ondanks mijn go extreme.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had als oplossing dat je naar het buitenland kon bellen in je abbonement zat met je data? Klopt niet! Ofwel is er een fout met mijn facturatie want ik heb unlimited en heb nooit de 300 gb overschreden sinds de nieuwe aanpassing.
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als jij belt vanuit België naar het buitenland , dat kan een EU land zijn of buiten de Eu , dan moet jij deze kosten betalen.
Als jij belt vanuit een EU land , laat ik zeggen vanuit DE , dan gaan deze kosten van jou eigen bundel af dat is dus niks extra dat aangerekend wordt. De roaming kosten zijn vervallen met andere woorden : bel jij vanuit een EU land naar een ander nummer dan gaat dit van jou eigen bundel af zonder buiten bundel kosten.
Als jij vraagt dat Amazon jou belt kan het zijn dat er kosten aangerekend worden. Ik ben er niet van want ik kan die informatie nergens terug vinden op dit moment. In het gunstigste geval betalen zijn hun telefoonkosten en niet de klant.
Correct, @Trickie
Enkel wanneer je je buiten de EU (zone 1 ) bevindt zal dit aangerekend worden
Zone 2: 1.00 EUR
Zone 3, 4, 5 : 1.75 EUR
Zone 6: 3 EUR
LET_2303006_Roaming Tariffs_update_NL v2 03.2023.pdf (orange.be)
@Helen1 goedemorgen,
lees de artikels bij de tips en tricks.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/bg-p/Tt
Veel leesplezier.
Ja maar het is Amazon die ik vraag om mij te bellen. Dat kostte vroeger niets en sommige maanden geen extra kosten hiervoor dus ik weet niet .... ik zal op mijn faktuur moeten wachten zeker?
Als jij belt vanuit België naar het buitenland , dat kan een EU land zijn of buiten de Eu , dan moet jij deze kosten betalen.
Als jij belt vanuit een EU land , laat ik zeggen vanuit DE , dan gaan deze kosten van jou eigen bundel af dat is dus niks extra dat aangerekend wordt. De roaming kosten zijn vervallen met andere woorden : bel jij vanuit een EU land naar een ander nummer dan gaat dit van jou eigen bundel af zonder buiten bundel kosten.
Als jij vraagt dat Amazon jou belt kan het zijn dat er kosten aangerekend worden. Ik ben er niet van want ik kan die informatie nergens terug vinden op dit moment. In het gunstigste geval betalen zijn hun telefoonkosten en niet de klant.