annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Alternatief Flybox

Topic gestart op: 03-03-23 15h26

Antwoorden: 6 antwoorden

kyvd
Aspirant verkenner

Alternatief Flybox

OPGELOST

Hallo,

Ik gebruik momenteel de Flybox modem van orange met het Easy Internet atHome (+data boost) pakket (=Home Flybox 150Gb @ 25euro/mnd) https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/home-flybox

Heeft iemand een goed alternatief hiervoor bij een andere provider? Na alweer een negatieve ervaring met Orange zoek ik een andere provider. 😕

Ik wil wel hetzelfde systeem blijven gebruiken (4g bakje, zonder vast internet dat ze moeten komen installeren op een vast adres). Tadaam van Telenet is wat duurder (40 euro?) en met TV en meer data, maar dat heb ik dan weer niet nodig. Is er toevallig iets tussen?

Groeten,
Kyvd.

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in de Flybox gelijk welke sim kaart steken

Als je een mobiel abonnement bij Orange hebt kun je upgraden naar een Go Extreme (300 GB) en een Surf Extra Card  erbij nemen - kost 3 EUR/maand

Deze plaats je dan in de Flybox (eerst pin wegdoen)

Of een data card van een andere provider

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Gregory
Wijze
Wijze

Je kunt in de Flybox gelijk welke sim kaart steken

Als je een mobiel abonnement bij Orange hebt kun je upgraden naar een Go Extreme (300 GB) en een Surf Extra Card  erbij nemen - kost 3 EUR/maand

Deze plaats je dan in de Flybox (eerst pin wegdoen)

Of een data card van een andere provider

kyvd
Aspirant verkenner

Bedankt, dat houdt steek natuurlijk.. en zal allicht het makkelijkste zijn.

Dan bekijk ik mijn opties eens bij de andere providers.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Eens rondgeneusd bij proximus (duurder) en vikings (niet wat je nodig hebt )

Als je al een mobiel abonnement hebt moet je enkel de meerkost in rekening brengen

Zou op 47 + 3 = 50 EUR/maand komen,  Als je vast internet hebt (waarschijnlijk niet) of een tweede Intense/Extreme abonnement op dezelfde factuur hebt krijg je 14 EUR korting per Extreme en 13 EUR per Intense - op beide abonnementen dan.  In je geval dan 47 - 14 + 3 = 36 EUR/maand

Zie hier onderaan onder Voorwaarden van het multiproductvoordeel

patrick2
Wijze
Wijze

@kyvd 

Dan denk ik dat er kort over gesproken kan worden , er is geen ander alternatief dan tadaam op dit moment. Proximus bied enkel vaste formules aan en Mobiel Vikings heeft ook enkel vast internet. 

Maar wat is dan je negatieve ervaring met Orange ? Er zal dan toch ergens iets zijn waardoor je niet tevreden bent en kan dat niet opgelost worden ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen