Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-04-20 17h25
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik ben overgeschakeld van abonnement Cheetah naar Go Plus en krijg nu een mailtje van Orange Cloud Team dat mijn Orange Cloud 64GB wordt geannuleerd. Weet iemand waarom?
Dit wordt niet vermeldt bij de tarieven dat de Cloud er niet bij zit. Er staat bij dat alles behouden wordt als je van tariefplan wijzigt.
Mailen kan niet naar Orange, want vind nergens een mailadres.
@Gunver bij een wijziging van het oude tarief plan naar het nieuwe tarief plan komt de Orange Cloud te vervallen. Bij de nieuwe tarieven staat ook niet dat je gebruik kan maken van de Cloud diensten , Coyote komt ook te vervallen.
Bedankt voor je antwoord. Had het ook al als antwoord ontvangen van Cdt24801.
Zal het dan maar accepteren dat ik te snel geklikt heb om over te schakelen naar een ander tariefplan. 🙂
@Gunver schreef:
Bedankt voor je antwoord. Had het ook al als antwoord ontvangen van Cdt24801.
Zal het dan maar accepteren dat ik te snel geklikt heb om over te schakelen naar een ander tariefplan. 🙂
Ik dacht al toen ik uw post las ... Dat komt mij heel bekend voor ... 🤔
Hebt ge al eens gekeken naar de alternatieven die ik u gegeven heb?
BTW, twee keer dezelfde vraag stellen gaat u echt niet beter voorthelpen hoor .. Trouwens, de antwoorden op uw originele vraag die ik u gegeven heb, die lezen de anderen, zoals bvb @patrick2 en @Josette ook dus moest ik u blaaskes wijsgemaakt hebben zouden zij daar wel op gereageerd hebben...