annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Annulatie Orange Cloud bij Go Plus

Topic gestart op: 19-04-20 17h25

Antwoorden: 8 antwoorden

Gunver
Gewaardeerd verkenner

Annulatie Orange Cloud bij Go Plus

Ik ben overgeschakeld van abonnement Cheetah naar Go Plus en krijg nu een mailtje van Orange Cloud Team dat mijn Orange Cloud 64GB wordt geannuleerd. Weet iemand waarom?

Dit wordt niet vermeldt bij de tarieven dat de Cloud er niet bij zit. Er staat bij dat alles behouden wordt als je van tariefplan wijzigt.

Mailen kan niet naar Orange, want vind nergens een mailadres. 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Gunver  bij een wijziging van het oude tarief plan naar het nieuwe tarief plan komt de Orange Cloud te vervallen. Bij de nieuwe tarieven staat ook niet dat je gebruik kan maken van de Cloud diensten , Coyote komt ook te vervallen. 

 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gunver
Gewaardeerd verkenner

@patrick2

Bedankt voor je antwoord. Had het ook al als antwoord ontvangen van Cdt24801. 

Zal het dan maar accepteren dat ik te snel geklikt heb om over te schakelen naar een ander tariefplan. 🙂

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gunver  schreef:

@patrick2

Bedankt voor je antwoord. Had het ook al als antwoord ontvangen van Cdt24801. 

Zal het dan maar accepteren dat ik te snel geklikt heb om over te schakelen naar een ander tariefplan. 🙂

 


Ik dacht al toen ik uw post las ... Dat komt mij heel bekend voor ... 🤔

Hebt ge al eens gekeken naar de alternatieven die ik u gegeven heb?

BTW, twee keer dezelfde vraag stellen gaat u echt niet beter voorthelpen hoor .. Trouwens, de antwoorden op uw originele vraag die ik u gegeven heb, die lezen de anderen, zoals bvb @patrick2  en @Josette  ook dus moest ik u blaaskes wijsgemaakt hebben zouden zij daar wel op gereageerd hebben...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gunver
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Ja, sorry, ken Tribe niet dus ben nog aan het leren... 😉

@Josette

Vind ik ook wel dat ze op voorhand mogen informeren. Staat inderdaad niet bij de opties, maar er staat wel bij dat je alles behoudt als trouwe klant.

Dus ik heb er niet verder bij nagedacht dat Cloud er niet meer in zat. 

Leden met de meeste pluimen