annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Arend Update

Topic gestart op: 13-10-19 11h32

Antwoorden: 16 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Arend Update

OPGELOST

Hallo,

 

Ik vroeg me af zou het niet eens handig zijn dat het abonnement Arend een update zou krijgen?

Bv:

1) Meer dan 20GB beschikbaar op volle snelheid. ( concurrent Bs geeft voor 40 euro 25GB )

2) Eens over de limiet , geen 512kb/sec meer maar iets van 1 of 3mb/sec ( zou een game changer zijn ten opzichte van de concurrent )

3) Ander voordeel dan coyote , voor dat voordeel per maand zijn er al andere diensten ( Youtube Premium , Spotify Premium ) laat de mensen dus zelf kiezen wat ze willen uit lijst van voordelen die ze willen.

4) Arend Limited Edition ?? zelfde voordelen als nu maar goedkoper??

Ik hoop dat jullie hier iets mee zullen doen??

 

Groetjes,

KJ

Labels (1)
9 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  we zullen eens @Totem en @AlexandraW  er bij zetten he.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo

 

Update? want er is nog altijd geen reactie...

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Hallo

 

Update? want er is nog altijd geen reactie...

 

Groetjes,

KJ


Vermits je hier reeds een senior member bent zul je wel weten dat geduld een van de mooiste en meest nodige eigenschappen is van de Orange klant ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Wat ik gehoord heb is dat die limiet van Tempo Giga terug 20GB zou zijn?? In dat geval mag Arend terug update krijgen met meer volume aan maximale snelheid.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Hallo,

 

Wat ik gehoord heb is dat die limiet van Tempo Giga terug 20GB zou zijn?? In dat geval mag Arend terug update krijgen met meer volume aan maximale snelheid.

 

Groetjes,

KJ


Als ik op de website van Orange even check zie ik dat Tempo Giga standaard 4 GB aan data heeft en dat je voor € 10 aan belwaarde kan omzetten in nog eens 16 GB. Dat maakt dan samen 20 GB. Heb je wel gaan belwaarde meer.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ja maar er mag wel wat veranderen ook he , bedoel 20GB is te weinig , als je ziet dat Bs al 25GB geeft voor het zelfde ... ook extra voordeel op bv in mijn geval muziek dienst zou tof zijn ipv die coyote.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@proximusboyke  als je bij de cheetah in een love pack de 30 GB opgebruikt hebt stopt het. Dus je kan 30 GB aan volledige snelheid gebruiken maar daarna niks meer. Bij een Arend heb je 20 GB volledige snelheid en daarna kan je verder surfen aan verlaagde snelheid.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@proximusboyke : hey ik ken u nog , van dat andere forum , ( userbase ) ik ben trouwens de persoon Koach 😉

Ps: aan 0.512 kunde nog internet radio streamen he 🙂 , nu idd het mag ook gaan naar 30 GB of 35GB , nu ik wacht af 😉 .

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@proximusboyke : Ik heb arend ondertussen al tijdje ( vorige zomer, na ook es Prox klant te zijn geweest , Orange nog altijd "beste") , nu ik stream 8 uur per dag internet radio , en moet zeggen bij Orange gaat dit goed , nu tis wel tijd dat ze de limiet omhoog trekken , ben persoonlijk altijd tevreden geweest van Orange maar hoop wel dat ze de limiet optrekken 😉

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Axel-malysse
Veteraan verkenner

Ik ben content met arend ik heb geen problemen mee

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ja maar er mag wel wat veranderen ook he , bedoel 20GB is te weinig , als je ziet dat Bs al 25GB geeft voor het zelfde ... ook extra voordeel op bv in mijn geval muziek dienst zou tof zijn ipv die coyote.

 

Groetjes,

KJ

Sandym
Ervaren scout

Ik vind ook dat het meer mag worden 

Niet alleen bij arend maar bij allemaal 

Mijn zoon heeft ook een gsm met een tarief van 15euro 

Maar daar is het surfvolume natuurlijk direct op 

 

0 pluimen
proximusboyke
Veteraan verkenner

om het in de woorden van orange te zeggen DAT ZIT SCHEEF !!

 

base : 25 gb

proximus : 30 GB aan maximale snelheid in België + 21 GB zonder meerkost in de EU.

 

arend 20GB vs cheetah 30GB in een love pack. Ik vraag me af als ge nu dag 20 bent door je 20gb kan je nog 10gb in 10 dag opgebruiken aan zo een trage snelheden als je gewoon verder doet zoals je bezig waard.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen