annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie simkaart werkt niet

Topic gestart op: 20-09-18 15h54

Antwoorden: 13 antwoorden

Royozz72
Gewaardeerd verkenner

Activatie simkaart werkt niet

Ik heb maandag mijn simkaart gekregen.  Ik kon hem niet activeren via het bestelnummer.  Klantendienst gebeld en zei dat alles in orde was. Inmiddels is hier alles opgezegd bij telenet en heb ik geen gsm. Ik heb geen bevestigings sms of mail gehad dat mijn kaart nu wel of niet geactiveerd is..ik heb geen facebook , kan ze niet bereiken...

Labels (2)
13 ANTWOORDEN 13
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik heb maandag mijn simkaart gekregen.  Ik kon hem niet activeren via het bestelnummer.  Klantendienst gebeld en zei dat alles in orde was. Inmiddels is hier alles opgezegd bij telenet en heb ik geen gsm. Ik heb geen bevestigings sms of mail gehad dat mijn kaart nu wel of niet geactiveerd is..ik heb geen facebook , kan ze niet bereiken...

Ugh @Royozz72,

 

Heel jammer om te lezen dat je moeilijkheden ondervond bij je activatie.

 

Is je kaart intussen volledig geactiveerd?

 

Wat betreft je Coyote-app duurt het 72 uur na activatie, vooraleer je nummer wordt herkend door deze app.

 

Je geduld wordt nogal op proef gesteld, beste aspirant verkenner.

 

Bedankt voor je engelengeduld!

 

    Verblijd het hart

🦊 Totems Saluut 🦊

 

Royozz72
Gewaardeerd verkenner

Ja is geactiveerd, alleen niet met nummerbehoud. Heb dus noodgedwongen een nieuw nummer moeten nemen omdat men fouten gemaakt had. Orange blames telenet.

 

0 pluimen
Royozz72
Gewaardeerd verkenner

Na drie dagen activatie heb ik niet de beloofde 8 gb ipv 4. Dus weer gebeld, 3 x doorverbonden en een ik kreeg een dossiernummer. Ben er bijna klaar mee.

 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Na drie dagen activatie heb ik niet de beloofde 8 gb ipv 4. Dus weer gebeld, 3 x doorverbonden en een ik kreeg een dossiernummer. Ben er bijna klaar mee.

Ugh @Royozz72,

 

Bedankt voor je bizongeduld!

 

Is het intussen in orde gekomen?Je ziet in je My Orange app (48 uur na installatie) een extra balkje "data bonus". ➡️ (klikken op verbruik en naar beneden scrollen)

 

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen