annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellen vanuit Orange nummer, en hoort dat mijn nummer niet meer bestaat...

Topic gestart op: 17-03-18 11h21

Antwoorden: 4 antwoorden

dekarre
Gewaardeerd verkenner

Bellen vanuit Orange nummer, en hoort dat mijn nummer niet meer bestaat...

OPGELOST

Mijn partner belde met een Orange nummer via gsm naar mijn vast nummer (Telenet). Een stem zei dat mijn nummer niet meer actief is. Hij heeft dit gisteren verschillende keren geprobeerd, ook toen hij terug thuis was. Ik probeerde met een gsm met Telenet nummer en geen probleem, ik kreeg wel verbinding. Na enkele uren probeerde hij weer met het Orange nummer en dan ging het wel...

Wat is hier gaande dat men met een actief nummer, zomaar zegt dat het niet meer actief is?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
dekarre
Gewaardeerd verkenner

intussen bericht gekregen van Telenet:

Beste mijnheer 

 

Hartelijk bedankt voor uw bericht. 

U liet ons weten dat wanneer men u belde met een Orange abonnement een bericht kreeg dat nummer niet meer actief stond. 

Op 16/03 was er een algemeen probleem waardoor Orange klanten deze melding kregen. Deze problemen zijn ondertussen opgelost. 

Onze excuses voor het ongemak. 

 

 
 
Met vriendelijke groeten,
 
 
 
Telenet

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
TomN
Orange-werknemer

Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren.

 

In mijn opinie kan je best contact voor opnemen met de Telenet klantendienst voor je vaste lijn en met Orange voor het gedeelte mobiele telefonie.  Er zijn namelijk meerdere mogelijke redenen waarom dit kan gebeuren.

0 pluimen
dekarre
Gewaardeerd verkenner

Is er een technisch probleem, oke, maar dan moet men toch niet zeggen dat mijn telefoonnummer niet meer actief is.

0 pluimen
dekarre
Gewaardeerd verkenner

intussen bericht gekregen van Telenet:

Beste mijnheer 

 

Hartelijk bedankt voor uw bericht. 

U liet ons weten dat wanneer men u belde met een Orange abonnement een bericht kreeg dat nummer niet meer actief stond. 

Op 16/03 was er een algemeen probleem waardoor Orange klanten deze melding kregen. Deze problemen zijn ondertussen opgelost. 

Onze excuses voor het ongemak. 

 

 
 
Met vriendelijke groeten,
 
 
 
Telenet
0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Goed nieuws dat het van de baan is 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen