Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-03-18 11h21
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Mijn partner belde met een Orange nummer via gsm naar mijn vast nummer (Telenet). Een stem zei dat mijn nummer niet meer actief is. Hij heeft dit gisteren verschillende keren geprobeerd, ook toen hij terug thuis was. Ik probeerde met een gsm met Telenet nummer en geen probleem, ik kreeg wel verbinding. Na enkele uren probeerde hij weer met het Orange nummer en dan ging het wel...
Wat is hier gaande dat men met een actief nummer, zomaar zegt dat het niet meer actief is?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
intussen bericht gekregen van Telenet:
| |
Met vriendelijke groeten, | |
Telenet |
Zoiets mag natuurlijk niet gebeuren.
In mijn opinie kan je best contact voor opnemen met de Telenet klantendienst voor je vaste lijn en met Orange voor het gedeelte mobiele telefonie. Er zijn namelijk meerdere mogelijke redenen waarom dit kan gebeuren.
Is er een technisch probleem, oke, maar dan moet men toch niet zeggen dat mijn telefoonnummer niet meer actief is.
intussen bericht gekregen van Telenet:
| |
Met vriendelijke groeten, | |
Telenet |
Goed nieuws dat het van de baan is 🙂