annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bellers horen "dit oproepnummer is niet in gebruik"

Topic gestart op: 08-03-19 10h17

Antwoorden: 3 antwoorden

tamara2
Aspirant verkenner

Bellers horen "dit oproepnummer is niet in gebruik"

OPGELOST

sinds januari klant bij orange, niets dan problemen sindsdien, bij sommige oproepen krijgt de persoon die me opbelt te horen ' dit oproepnummer is niet in gebruik'.  Sommige sms'en komen ook niet aan. is altijd dezelfde personen die problemen hebben. ondertussen sim kaart al vervangen, lost probleem niet op. bij klantendienst word ik niet geholpen ,al 3 keer contact gehad en nog niet opgelost. zeggen telkens , zal aan uw toestel liggen terwijl er voor de verandering van operator geen problemen waren.

iemand een idee?

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

er is altijd een mogelijkheid dat het aan uw toestel ligt maar u geeft aan dat de simkaart ook al vervangen is dus de kans wordt al kleiner . Het kan ook ergens een routerings probleem zijn bij de overstap dat uw nummer ergens voor een deel is blijven hangen. Zou de nummers noteren waar u problemen mee heeft en opnieuw naar de klantendienst bellen. Deze nummers door geven zodat ze een dossier kunnen op maken en kunnen na gaan wat hier het probleem is. U kan ook via facebook messenger een bercht sturen , daar wordt u meestal wat sneller geholpen. Dan is het aan Orange om dit probleem op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

Vraagje?

Is die andere persoon soms klant bij Proximus?

Mijn onderbuurvrouw ( 80j ) hebben ze ook zo gehad kreeg mijn sms ook niet

enz. Lag bij Proximus ze was al een paar keer gegaan dan heb ik de telefoon genomen en naar

het gratis nummer van hun gebeld en goed van mijn oeren gemaakt na 2 minuten alles oké.

Succes Josette.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

er is altijd een mogelijkheid dat het aan uw toestel ligt maar u geeft aan dat de simkaart ook al vervangen is dus de kans wordt al kleiner . Het kan ook ergens een routerings probleem zijn bij de overstap dat uw nummer ergens voor een deel is blijven hangen. Zou de nummers noteren waar u problemen mee heeft en opnieuw naar de klantendienst bellen. Deze nummers door geven zodat ze een dossier kunnen op maken en kunnen na gaan wat hier het probleem is. U kan ook via facebook messenger een bercht sturen , daar wordt u meestal wat sneller geholpen. Dan is het aan Orange om dit probleem op te lossen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@tamara2 

Wat je zelf al kan nagaan: de mensen waarmee je verbindingsproblemen hebt, zijn die toevallig allemaal klant bij dezelfde provider? Als dat het geval is, zeker aankaarten bij de klantendienst.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen