Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-19 10h17
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
sinds januari klant bij orange, niets dan problemen sindsdien, bij sommige oproepen krijgt de persoon die me opbelt te horen ' dit oproepnummer is niet in gebruik'. Sommige sms'en komen ook niet aan. is altijd dezelfde personen die problemen hebben. ondertussen sim kaart al vervangen, lost probleem niet op. bij klantendienst word ik niet geholpen ,al 3 keer contact gehad en nog niet opgelost. zeggen telkens , zal aan uw toestel liggen terwijl er voor de verandering van operator geen problemen waren.
iemand een idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
er is altijd een mogelijkheid dat het aan uw toestel ligt maar u geeft aan dat de simkaart ook al vervangen is dus de kans wordt al kleiner . Het kan ook ergens een routerings probleem zijn bij de overstap dat uw nummer ergens voor een deel is blijven hangen. Zou de nummers noteren waar u problemen mee heeft en opnieuw naar de klantendienst bellen. Deze nummers door geven zodat ze een dossier kunnen op maken en kunnen na gaan wat hier het probleem is. U kan ook via facebook messenger een bercht sturen , daar wordt u meestal wat sneller geholpen. Dan is het aan Orange om dit probleem op te lossen.
Vraagje?
Is die andere persoon soms klant bij Proximus?
Mijn onderbuurvrouw ( 80j ) hebben ze ook zo gehad kreeg mijn sms ook niet
enz. Lag bij Proximus ze was al een paar keer gegaan dan heb ik de telefoon genomen en naar
het gratis nummer van hun gebeld en goed van mijn oeren gemaakt na 2 minuten alles oké.
Succes Josette.
er is altijd een mogelijkheid dat het aan uw toestel ligt maar u geeft aan dat de simkaart ook al vervangen is dus de kans wordt al kleiner . Het kan ook ergens een routerings probleem zijn bij de overstap dat uw nummer ergens voor een deel is blijven hangen. Zou de nummers noteren waar u problemen mee heeft en opnieuw naar de klantendienst bellen. Deze nummers door geven zodat ze een dossier kunnen op maken en kunnen na gaan wat hier het probleem is. U kan ook via facebook messenger een bercht sturen , daar wordt u meestal wat sneller geholpen. Dan is het aan Orange om dit probleem op te lossen.
Wat je zelf al kan nagaan: de mensen waarmee je verbindingsproblemen hebt, zijn die toevallig allemaal klant bij dezelfde provider? Als dat het geval is, zeker aankaarten bij de klantendienst.