annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Beloofde webkorting van onze mobiele nummers die verrekend

Topic gestart op: 17-09-19 10h32

Antwoorden: 3 antwoorden

Sofieclaeys1979
Gewaardeerd verkenner

Beloofde webkorting van onze mobiele nummers die verrekend

OPGELOST

Sinds augustus zijn wij klant bij Orange. Ik heb de aanvraag niet in een shop gedaan om de webkorting op kolibrie en koala abonnementen te kunnen ontvangen. Op onze eerste factuur is dit echter niet verrekend. Tweemaal klantendienst gebeld maar telkens verbroken verbinding. Dus ik probeer het even via deze weg? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofieclaeys1979  om als nog de korting in orde te krijgen dient u toch echt de klantendienst te contacteren. Moest het telefonisch niet lukken probeer het eens via facebook of twitter daar nemen ze de tijd om u een oplossing te geven. De gewone klantendienst kan u ook proberen maar soms zijn er te lange wachttijden. Misschien is daar door de verbinding ook verbroken geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Sofieclaeys1979  om als nog de korting in orde te krijgen dient u toch echt de klantendienst te contacteren. Moest het telefonisch niet lukken probeer het eens via facebook of twitter daar nemen ze de tijd om u een oplossing te geven. De gewone klantendienst kan u ook proberen maar soms zijn er te lange wachttijden. Misschien is daar door de verbinding ook verbroken geweest. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Sofieclaeys1979
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 het vriendelijke personeel dat de facebookberichten behandelt is inderdaad super. Heel vriendelijk, zoals een klantendienst betaamt. 

Sofieclaeys1979
Gewaardeerd verkenner

Ik probeer inderdaad eens via facebook. Want ik werd doorgeschakeld en duurde inderdaad even voor de verbinding verbak. Hartelijk bedankt

Leden met de meeste pluimen