Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-09-19 10h32
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sinds augustus zijn wij klant bij Orange. Ik heb de aanvraag niet in een shop gedaan om de webkorting op kolibrie en koala abonnementen te kunnen ontvangen. Op onze eerste factuur is dit echter niet verrekend. Tweemaal klantendienst gebeld maar telkens verbroken verbinding. Dus ik probeer het even via deze weg?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Sofieclaeys1979 om als nog de korting in orde te krijgen dient u toch echt de klantendienst te contacteren. Moest het telefonisch niet lukken probeer het eens via facebook of twitter daar nemen ze de tijd om u een oplossing te geven. De gewone klantendienst kan u ook proberen maar soms zijn er te lange wachttijden. Misschien is daar door de verbinding ook verbroken geweest.
@Sofieclaeys1979 om als nog de korting in orde te krijgen dient u toch echt de klantendienst te contacteren. Moest het telefonisch niet lukken probeer het eens via facebook of twitter daar nemen ze de tijd om u een oplossing te geven. De gewone klantendienst kan u ook proberen maar soms zijn er te lange wachttijden. Misschien is daar door de verbinding ook verbroken geweest.
@patrick2 het vriendelijke personeel dat de facebookberichten behandelt is inderdaad super. Heel vriendelijk, zoals een klantendienst betaamt.
Ik probeer inderdaad eens via facebook. Want ik werd doorgeschakeld en duurde inderdaad even voor de verbinding verbak. Hartelijk bedankt