annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Belwaarde verdwijnt uit het niks

Topic gestart op: 05-12-19 18h14

Antwoorden: 3 antwoorden

maartendebruyne
Rekruut scout

Belwaarde verdwijnt uit het niks

Ik ben al enkele maanden klant van orange en gisteren heb ik mijn belwaarde vernieuwd. Vandaag kreeg ik een bericht dat mijn belwaarde al bijna op is en dat ik een betaling zou gedaan hebben van 15 euro. Deze heb ik nooit gedaan. Natuurlijk is het handig dat ze bij dit bericht een link geven zodat je zou moeten kunnen zien wat er zou aangekocht zijn. Maar deze link werkt niet en geeft een error. Ik wil gewoon dat dit opgelost wordt dus zou ik naar de klantenservice willen bellen. Hiervan vind ik nergens een nummer op de site en dit zou zeer zeker niet moeilijk mogen zijn om te vinden. Volgens google is het nummer van de klantendienst van orange, maar dit nummer werkt niet. Er blijkt dus niks te zijn dat ik zou kunnen doen buiten een account aanmaken op deze orange community. Als er iemand mij een werkend nummer zou kunnen geven of een oplossing zou kunnen voorstellen zou ik zeer dankbaar zijn.

MVG

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Ik ben al enkele maanden klant van orange en gisteren heb ik mijn belwaarde vernieuwd. Vandaag kreeg ik een bericht dat mijn belwaarde al bijna op is en dat ik een betaling zou gedaan hebben van 15 euro. Deze heb ik nooit gedaan. Natuurlijk is het handig dat ze bij dit bericht een link geven zodat je zou moeten kunnen zien wat er zou aangekocht zijn. Maar deze link werkt niet en geeft een error. Ik wil gewoon dat dit opgelost wordt dus zou ik naar de klantenservice willen bellen. Hiervan vind ik nergens een nummer op de site en dit zou zeer zeker niet moeilijk mogen zijn om te vinden. Volgens google is het nummer **bleep** van de klantendienst van orange, maar dit nummer werkt niet. Er blijkt dus niks te zijn dat ik zou kunnen doen buiten een account aanmaken op deze orange community. Als er iemand mij een werkend nummer zou kunnen geven of een oplossing zou kunnen voorstellen zou ik zeer dankbaar zijn.

MVG

Hallo @maartendebruyne,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@maartendebruyne  u kunt ook eventueel via de my orange app kijken en via de klantenzone waar uw belwaarde aan opgegaan is. Maar wacht eerst af wat de klantendienst zegt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@maartendebruyne 

De klantendienst Orange is bereikbaar op het nummer 5000.

Het kan ook via twitter of messenger

Zie ook deze link.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen