Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-20 18h02
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb een abonnement kolibrie 8€. Idem voor mijn vrouw.
Hebben dit nu de 3e maand en verbruik ik 1 gesprek, geen sms en geen data.
Mijn vrouw niets.
Als ik een prepaid aanvraag, is dit dan een herlaadkaart en hoeveel moet je opladen. Hoe lang blijft dit geldig?
Vind het zonde om maandelijks 16€ te betalen. Gebruiken dit gedurende de zomer als we op weekend zijn. Maar heel zelden. We komen samen aan nog geen 5€ per maand. Toch willen we beiden de mogelijkheid behouden om contact te kunnen maken.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mik01 u kan altijd uw nummer op een herlaadkaart zetten. Ga daarvoor het best naar een Orange shop om dit in orde te brengen. Het belkrediet is een beetje afhankelijk van uw verbruik. Zou er toch wel een 10 euro op zetten om zeker te zijn. De belwaarde die erop staat is een jaar geldig maar aangezien u in de tussen tijd toch wel eens belt zal er toch wel een herlading tussen zitten dus geen probleem. Houd wel in het oog dat u zeker die 10 euro verbruikt want anders is de 10 euro weg en dan wordt het nog een dure aangelegenheid als u elke keer die 10 euro kwijt bent.
@Mik01 u kan altijd uw nummer op een herlaadkaart zetten. Ga daarvoor het best naar een Orange shop om dit in orde te brengen. Het belkrediet is een beetje afhankelijk van uw verbruik. Zou er toch wel een 10 euro op zetten om zeker te zijn. De belwaarde die erop staat is een jaar geldig maar aangezien u in de tussen tijd toch wel eens belt zal er toch wel een herlading tussen zitten dus geen probleem. Houd wel in het oog dat u zeker die 10 euro verbruikt want anders is de 10 euro weg en dan wordt het nog een dure aangelegenheid als u elke keer die 10 euro kwijt bent.
Beltegoed is een jaar geldig... zo nu en dan toch herladen als je die nummer nog gebruikt. Anders is het handiger om de telefoonnummer op te schorten.
Nu 2 abonnementen van 8€ en geen verbruik. Dat is 16€/maand. Die 10€/jaar mag dan vervallen hoor.
@Mik01 schreef:
Nu 2 abonnementen van 8€ en geen verbruik. Dat is 16€/maand. Die 10€/jaar mag dan vervallen hoor.
Die € 10, dat is één zaak, maar als je uw foon te weinig gebruikt en de termijn laat verstrijken wordt zelfs uw nummer geschrapt. Ongeacht of er nog tegoed op staat of niet.