annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bericht met herinnering maar reeds betaald !

Topic gestart op: 10-05-18 11h22

Antwoorden: 2 antwoorden

Benjamin
Aspirant verkenner

Bericht met herinnering maar reeds betaald !

OPGELOST

Beste,

Ik heb gisteren een bericht ontvangen dat ik nog niet betaald heb.

Dit heb ik reeds op 3 mei gedaan via de My Orange App en dan via de Bancontact App.

Na enkele dagen is mijn factuur nog steeds aangeduid als onbetaald.

Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst, maar het blijft vaag.

Tot op heden staat mijn factuur nog steeds onbetaald! En ik heb geen zin om afgesloten te worden!

En al zeker niet om herinneringskosten te betalen !

 

Groetjes,

 

Valcke Benjamin.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Hoi Benjamin,

 

Enkele belangrijke vragen:

- Heb je via de My Orange App op de Bankcontact betaal link getikt?  Indien ja, dan is de juiste referentie in ieder geval meegestuurd, dus dan is dat zeker ok.  Indien niet, dan kijk je best naar vraag 2.

- Is het bedrag effectief van je rekening gegaan inmiddels?  Indien neen, dan vermoed ik dat de bankcontact app een foutje heeft opgelopen tijdens de uitvoering.  Indien ja, volg naar vraagje 3 🙂

- Heb je een bevestigings SMS gekregen?  Indien ja, dan is er in ieder geval wel degelijk iets uitgevoerd.  Ik heb ook al gehad dat het enkele dagen duurde vooraleer mijn factuur als betaald weergegeven staat in de App.  Indien neen, dan bel je best naar de klantendienst en stel je voor om een betalingsbewijs te sturen (een kopietje vanuit je banking app 🙂 ) indien ze jouw betaling niet zouden terugvinden (geen paniek, ik vermoed dat er gewoon vertraging zit in de feedback in de MyOrange App hoor).

 

Tip, je kan ook via sociale media contact opnemen met de klantendienst.  Twitter en facebook, makkelijk, snel, en vooral je kan altijd rustig het antwoord nog even nalezen nadien 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
TomN
Orange-werknemer

Hoi Benjamin,

 

Enkele belangrijke vragen:

- Heb je via de My Orange App op de Bankcontact betaal link getikt?  Indien ja, dan is de juiste referentie in ieder geval meegestuurd, dus dan is dat zeker ok.  Indien niet, dan kijk je best naar vraag 2.

- Is het bedrag effectief van je rekening gegaan inmiddels?  Indien neen, dan vermoed ik dat de bankcontact app een foutje heeft opgelopen tijdens de uitvoering.  Indien ja, volg naar vraagje 3 🙂

- Heb je een bevestigings SMS gekregen?  Indien ja, dan is er in ieder geval wel degelijk iets uitgevoerd.  Ik heb ook al gehad dat het enkele dagen duurde vooraleer mijn factuur als betaald weergegeven staat in de App.  Indien neen, dan bel je best naar de klantendienst en stel je voor om een betalingsbewijs te sturen (een kopietje vanuit je banking app 🙂 ) indien ze jouw betaling niet zouden terugvinden (geen paniek, ik vermoed dat er gewoon vertraging zit in de feedback in de MyOrange App hoor).

 

Tip, je kan ook via sociale media contact opnemen met de klantendienst.  Twitter en facebook, makkelijk, snel, en vooral je kan altijd rustig het antwoord nog even nalezen nadien 🙂

TomN
Orange-werknemer

Even meegeven dat ik gewoon wat tips geef en uit eigen ervaring spreek als Orange klant, ben geen expert ter zake 🙂

Leden met de meeste pluimen