annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestaande klant: nieuw tarief en toestel

Topic gestart op: 19-02-20 16h01

Antwoorden: 7 antwoorden

KcB
Aspirant scout

Bestaande klant: nieuw tarief en toestel

OPGELOST

Waarom kan een bestaande klant niet online bestellen? Ik kies mijn toestel, ik kies mijn abonnement, volgende stap: vul uw nummer in: melding: contacteer de klantendienst.. Waarom?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@KcB  gewoon eens de klantendienst bellen zoals je aangaf of naar een shop gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@KcB  heb net eens ff geprobeerd maar bij mij lukt dat wel. Kan Samsung toestellen betsellen en betalen. Enkel de Google nest hub en de mini niet dat kan je niet bestellen heb ik gezien.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KcB
Aspirant scout

Bedankt. Maar bij mij lukt het niet.. Dat type staat er niet tussen.

patrick2
Wijze
Wijze

@KcB  gewoon eens de klantendienst bellen zoals je aangaf of naar een shop gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen