annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestaande klant: nieuw tarief en toestel

Topic gestart op: 19-02-20 16h01

Antwoorden: 7 antwoorden

KcB
Aspirant scout

Bestaande klant: nieuw tarief en toestel

OPGELOST

Waarom kan een bestaande klant niet online bestellen? Ik kies mijn toestel, ik kies mijn abonnement, volgende stap: vul uw nummer in: melding: contacteer de klantendienst.. Waarom?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@KcB  gewoon eens de klantendienst bellen zoals je aangaf of naar een shop gaan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@KcB  als u als bestaande klant een gsm wil hebben bij uw abonnement doet u dat via de klantenzone. Moest u daar geen profiel hebben kan u er simpel eentje aanmaken met u email adres. In uw klantenzone gaat u dan naar mijn tarief plan en kiest u daar voor een teostel naar keuze.Via de klantezone kan u ook uw verbruik nakijken en ook van tarief plan wisselen moest u dat willen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KcB
Aspirant scout

Bedankt @patrick2 

Alleen, als ik dat probeer staat het toestel van mijn keuze er niet tussen. Er kan ook geen Google Nest product worden gekozen. 

patrick2
Wijze
Wijze

@KcB  sorry in  het overzicht gaan naar mijn toestellen daar kan je het volledige aanbod bekijke. Mijn excuus mijn fout , en wil geen verkeerde info geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


KcB
Aspirant scout

Geen erg. Ik probeer het in de winkel of telefonisch maar dit is wel jammer. Of niet alle toestellen zijn beschikbaar voor bestaande klanten. Werkte in ieder geval niet voor: Samsung Galaxy A40, Google Nest Mini en Google Nest Hub (ik heb drie nummers en wil op twee ervan het tarief wijzigen en een Nest toevoegen en op het andere het tariefplan behouden maar een toestel toevoegen - het vorige is ouder dan 22mnd). 

Leden met de meeste pluimen