Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-22 15h36
Antwoorden: 6 antwoorden
Hoi,
ik heb een herlaadkaart. Elke maand herlaad ik mijn kaart voor 15€, hiermee krijg ik 4gb mobiele data. Die 15€ gebruik ik enkel voor op de playstation store. Nu geeft de store aan: bestedingslimiet bereikt die de mobiele provider heeft ingesteld. Kan ik dit zelf verhogen of moet ik speciaal naar een orange winkel hiervoor?
mvg
Je bestedingslimiet is maximaal € 125 per kalendermaand.
Je kan dit limiet zelf niet verhogen dus moet je wachten tot de nieuwe maand. Ook als je een abonnement zou hebben blijft dit bedrag hetzelfde dus dat maakt niks uit.
Moest je toch meer willen kopen dan kan ik je het beste aanraden een PS kaartje te kopen. Die kan je in de winkel halen en dan betaal je dat bedrag wat er op staat en dan kan je die kaart ook leeg kopen. Daar zijn , denk ik , geen limieten aan verbonden.
Hoi,
Bedankt voor de info. Het gaat me om die 15€ belkrediet. Ik doe daar toch niets mee. Daarom gebruik ik die voor op de ps store.
dus per maand max 125€? Het is max 15€ per maand dat ik opmaak
15€ max, ik herlaad maar 1x 15€ per maand. Die maak ik dan op in de store.