annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen lukt noch via app noch via website

Topic gestart op: 24-07-19 11h55

Antwoorden: 4 antwoorden

Gertdj350
Aspirant verkenner

Betalen lukt noch via app noch via website

Tracht nu al 2 dagen te betalen via de app en via de website maar steeds technische fout. Klantendienst gebeld maar in de menu structuur loop ik gewoon in een cirkel en krijg je niemand te pakken. Mss lukt het via hier nu? Of mag ik veronderstellen dat het gratis is ;)?

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
DirkTas67
Aspirant verkenner

Ook bij mij problemen, sinds vorige maand kan ik niet meer via de app betalen, niet via payconiq en niet via bankkaart, geen enkele mogelijkheid werkt. Bij het selecteren komt een fout melding. Bijzonder irritant, intussen de app en telefoon al verschillende keren heropgestart.

Als Orange zou ik toch willen hebben dat dat de enige optie is die wel werkt aan die app.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@DirkTas67  

Kan je een nieuw topic maken en weer plaatsen in de juiste rubriek ? 

Op deze manier gaat niemand je probleem kunnen zien aangezien je antwoord op een post van twee jaar geleden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Gertdj350  wel vreemd dat er niemand aan de lijn komt bij de klantendienst. Er is wel een technische panne geweest misschien heeft het daar mee te maken. Heeft u al eens geprobeerd via facebook messenger een bericht te doen want daar hepen ze u ook verder. Mischien anders nog eens te proberen vandaag of morgen voor de betaling te doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Goedemorgen, gisteren zouden er vele werkzaamheden gebeuren.

Als je langs Google Play wil betalen, verwijder de app eens volledig en zet hem er eens opnieuw

op. Het kan helpen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen