annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Topic gestart op: 25-07-21 12h27

Antwoorden: 17 antwoorden

Noah3
Gewaardeerd verkenner

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Hallo , ik probeer een betaling te doen via PlayStation met mijn Orange abonnement . Ik geef alles in maar als ik bestel komt er altijd op fout opgetreden. En als ik probeer via mijn gsm op de PlayStation site staat er op creditcard vervallen terwijl mijn abonnement als eerste keuze staat en nergens een creditcard gekoppeld. Hoe kan ik dit oplossen ? 

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
mo3
Rekruut scout

Jawel dat gaat wel

 

0 pluimen
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Hoe dan? Bij mij komt er op , er is een fout opgetreden 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Noah3 

Kan je ons ook eens zeggen welke foutmelding je hebt ? Heb je ook al eens gezien in de My Orange App of de klantenzone dat je , aankopen voor multimedia , aan hebt gezet ? Dit is iets wat je kan aan en uit zetten en als dat uit staat kan je dus online geen aankopen doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Er staat alleen maar blokkering multimedia : ON/OFF hij staat op OFF nu 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Noah3  

Dan moet je dat aanzetten anders kan je nooit betalen via Orange voor multimedia aankopen. Dat is de functie die er voor zorgt dat jij online aankopen kan doen via de Orange factuur. Maar let wel op want dit kan aardig in de kosten oplopen en zeker als je bepaalde diensten of apps aankoopt waar een bepaald abonnement aan vast zit. Dan zal dit blijvend gefactureerd worden en dan als je het niet in de gaten houd dan kan het een aardige rekening meebrengen. Dus het advies is :

zet de functie aan voor je aankopen te doen. Maar lees altijd wel als je iets aankoopt welke dienst je koopt en of er geen abonnement aan vast hangt. Moest dit in orde zijn kan je die aankopen doen geen probleem. Dan zal er ook enkel in rekening gebracht worden wat je besteld hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen