annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Topic gestart op: 25-07-21 12h27

Antwoorden: 17 antwoorden

Noah3
Gewaardeerd verkenner

Betalen via Orange PlayStation werkt niet

Hallo , ik probeer een betaling te doen via PlayStation met mijn Orange abonnement . Ik geef alles in maar als ik bestel komt er altijd op fout opgetreden. En als ik probeer via mijn gsm op de PlayStation site staat er op creditcard vervallen terwijl mijn abonnement als eerste keuze staat en nergens een creditcard gekoppeld. Hoe kan ik dit oplossen ? 

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Beste , 

 

blokkering multimedia op ON. Betekent toch dat het geblokkeerd is en ik het niet kan gebruiken ? En op OFF dan wel ? Want ik heb al aan en uitgezet werkt beiden niet.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Noah3  

Als je dit op ON zet dien je wel 24 uur te wachten alvorens dit werkt.  Dat is niet ik zet het aan en het werkt direct. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Dus ik moet blokkering Multimedia op ON zetten ? Zeker ? Want dat klinkt alsof als ik het ON zet het niet lukt en blokkeerd 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Noah3 

Ik heb het verkeerd gezegd moet op OFF staan sorry voor de verwarring. En dan zou je dus online aankopen kunnen doen via de Orange factuur. 

Heb het ook nog eens opgezocht en je zou wel degelijk met die optie via Playstation moeten kunnen aankopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Noah3
Gewaardeerd verkenner

Had het deze nacht om 1u op off gezet , dus hoelang zou het nog duren denkt u ? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen