- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Betaling
Om de factuur te betalen gebruik ik de app.
Deze leidt me via 'betaling' - 'bancontact' naar 'betalen met app'.
Daarna gaat de app normaal over naar mijn KBC-app. Ik krijg echter alleen een blanco pagina en verder gebeurt er niets meer.
Als ik 'betalen met kaart' kies en daarna 'met KBC-app' gebeurt hetzelfde. Waar zit het probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Kan zijn dat er ergens een storing is om de betaalapp te starten/bereiken - zou morgen of zo nog eens proberen
Indien het niet werkt kun je met een gewone overschrijving werken
1 ANTWOORD 1
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Kan zijn dat er ergens een storing is om de betaalapp te starten/bereiken - zou morgen of zo nog eens proberen
Indien het niet werkt kun je met een gewone overschrijving werken
