annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling

Topic gestart op: 30-09-22 12h07

Antwoorden: 1 antwoord

Stef_Malle
Gewaardeerd verkenner

Betaling

OPGELOST

Om de factuur te betalen gebruik ik de app.

Deze leidt me via 'betaling' - 'bancontact' naar 'betalen met app'.

Daarna gaat de app normaal over naar mijn KBC-app. Ik krijg echter alleen een blanco pagina en verder gebeurt er niets meer.

Als ik 'betalen met kaart' kies en daarna 'met KBC-app' gebeurt hetzelfde. Waar zit het probleem?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Kan zijn dat er ergens een storing is om de betaalapp te starten/bereiken - zou morgen of zo nog eens proberen

Indien het niet werkt kun je met een gewone overschrijving werken

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

Kan zijn dat er ergens een storing is om de betaalapp te starten/bereiken - zou morgen of zo nog eens proberen

Indien het niet werkt kun je met een gewone overschrijving werken

Leden met de meeste pluimen