annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betalingsbewijs vervallen factuur

Topic gestart op: 03-03-23 09h43

Antwoorden: 5 antwoorden

Fr1
Aspirant verkenner

Betalingsbewijs vervallen factuur

Bestaat er echt geen mogelijkheid om mijn betaling te bewijzen. Heb deze uitgevoerd. Is van mijn rekening met instant payment. Kan zelfs bewijs geven van de verrichting. Ondertussen blijven onze Gsm geblokkeerd 

Mvg Frank

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Helen1
Ervaren genezer

@Fr1 

Je kunt je bankrekeningsuitreksels af laten printen en zo simpel is het, datum, uur en datum, bedrag van betaling.

Zo kunnen ze je niet blokkeren als ze je niet verder willen helpen en jullie hebben bewijs zwart op wit, ga dan naar de ombudstelecom. Die lossen dat in 1,2,3, op!

 

Mvg en veel succes en moed

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

als je recent betaald hebt, kost het wel een paar dagen eer het doorgedrongen is

Late betalingen best via My Orange doen - dan zien ze het direct

0 pluimen
Fr1
Aspirant verkenner

Begrijp dit niet echt. Mijn geld is van de rekening ING. Bij ING hebben ze het bedrag ook niet meer. Dus Orange heeft wel degelijk ontvangen. Vind het spijtig dat ik zelfs geen mail kan sturen met betalingsbewijs en dit in een digitale wereld. Akkoord mijn fout van te late betaling maar dit vind ik niet kunnen. 

Pletse
Gewaardeerde genezer

@Fr1 ,

Op Facebook naar de pagina van Orange gaan en daar via messengerbericht een bewijsje doorsturen. 
Ik stuur nu en dan via Messenger foto's of documenten door naar Orange. Opgelet, de reactietijd via deze weg kan soms oplopen tot 48u.

Leden met de meeste pluimen