annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Internet data niet eu

Topic gestart op: 10-03-23 23h50

Antwoorden: 6 antwoorden

Tom10
Gewaardeerd verkenner

Internet data niet eu

Beste,

 

Bij transit van vliegtuig in Zwitserland kreeg ik vermelding dat ik 47 euro heb opgebruikt van mijn abonnement. Nu is het zo dat de instellingen via de app zo ingesteld zijn dat dit niet kan gebeuren. Ook was ik ter plaatse ingelogd op het netwerk van de luchthaven. Kun je dit eens bekijken en mij laten weten wat hier de reden is dat ik toch kosten heb voor data roaming. En ja ik ben een verwenden reiziger en dit heb ik nog nooit gehad. 

Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Helen1
Ervaren genezer

@Tom10 

Als ik jouw was dan zou ik het op vliegtuigmodus zetten, data roaming off, en wifi, bleutooth ook afzetten (als je niet lang in Zwitserland moet zijn en je gsm niet persé nodig hebt. Maar hetzelfde voor tablets. Laptops, e.d.) . Ik vind het erg jammer voor jou dat je nu zoveel moet betalen maar er is hier niet veel dat we er aan kunnen doen. Zwitserland is niet van de EU en dan betaal je NÒG meer en gratis data gaat er zo vandoor.

Heel jammer.

Mss dat je. Reissim kaart koopt? Dan betaal je minder en heb je 1000 minuten belwaarde.

Veel moed

0 pluimen
Tom10
Gewaardeerd verkenner

Nu heb ik ook gemerkt dat door enige of andere reden mijn verbruik van 0 euro terug op 60 euro staat als ik dit nu wil aanpassen lukt dit niet en krijg ik foutmelding. 
is er ook geen manier via mail om iemand van de klantendienst te herijken als je buiten eu bent 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Tom10 

Je kunt sowieso geen mail sturen naar de klantendienst. Veel contactmiddelen zijn er niet ... Telefoon of een Orange shop binnengaan ... Lang geleden had ik messenger en dat werkte ook, maar of dat nog zo is weet ik niet, heb geen messenger meer.

Hier kunnen we u niet verder helpen, wij zijn ook allemaal klanten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
fregilcy
Veteraan verkenner

als een provider van internet zelfs niet op mails antwoord omdat het misschien te veel kost of wat reden ook , men kan met een formulier werken en de klacht of vraag beantwoorden, voor de klant een goedkope oplossing en waar je ook bent of zit of lig je kunt uw klacht of vraag formuleren , en met een termijn van enkele dagen een antwoord krijgen met desnoods een verwijzing naar de te volgen stappen voor oplossing . is dat ook niet klantvriendelijkheid ? maar soms in deze tijd krijg de mens het gevoel alleen uw geld en dan zien we wel. natuurlijk het is altijd druk en soms vragen mensen dingen die niets ter zake doen maar dan nog zou elke provider er moeten op zien dat iedere mens een degelijk en gemakkelijk en goedkoop een antwoord krijg , voor het ogenblik heb ik geen klachten en alles draait goed prima zo en  vast houden, maar wanneer iemand een probleem heeft kan het heel vervelend zijn als je die niet kan ventileren. vriendelijke groeten 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen