Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-23 09h43
Antwoorden: 5 antwoorden
Bestaat er echt geen mogelijkheid om mijn betaling te bewijzen. Heb deze uitgevoerd. Is van mijn rekening met instant payment. Kan zelfs bewijs geven van de verrichting. Ondertussen blijven onze Gsm geblokkeerd
Mvg Frank
Je kunt je bankrekeningsuitreksels af laten printen en zo simpel is het, datum, uur en datum, bedrag van betaling.
Zo kunnen ze je niet blokkeren als ze je niet verder willen helpen en jullie hebben bewijs zwart op wit, ga dan naar de ombudstelecom. Die lossen dat in 1,2,3, op!
Mvg en veel succes en moed
als je recent betaald hebt, kost het wel een paar dagen eer het doorgedrongen is
Late betalingen best via My Orange doen - dan zien ze het direct
Begrijp dit niet echt. Mijn geld is van de rekening ING. Bij ING hebben ze het bedrag ook niet meer. Dus Orange heeft wel degelijk ontvangen. Vind het spijtig dat ik zelfs geen mail kan sturen met betalingsbewijs en dit in een digitale wereld. Akkoord mijn fout van te late betaling maar dit vind ik niet kunnen.
@Fr1 ,
Op Facebook naar de pagina van Orange gaan en daar via messengerbericht een bewijsje doorsturen.
Ik stuur nu en dan via Messenger foto's of documenten door naar Orange. Opgelet, de reactietijd via deze weg kan soms oplopen tot 48u.